STAFFPOINT
OMIEN POLKUJEN TEKIJÄT
LÄHTÖKOHDAT
StaffPoint halusi kirkastaa brändiään ja vahvistaa positiivista mielikuvaa modernina ja laadukkaana henkilöstöpalvelujen tarjoajana Suomessa. Meidät pyydettiin apuun luomaan pölyistä puhdistettu brändi-identiteetti, joka tarinankerronnaltaan ja visuaaliselta ilmeeltään puhuttelisi laaja-alaisesti eri kohderyhmiä.
STRATEGINEN POHJATYÖ
Projektin perustana oli vahva strateginen pohjatyö, jossa loimme ymmärrystä kohderyhmistä ja heihin vaikuttavista asioista. Analysoimme kilpailijoita, alan muutosvoimia ja StaffPointin olemassaolon tarkoitusta. Näin loimme brändityön pohjaksi joukon merkityksellisiä erottuvuustekijöitä, joista muodostui uusi, uniikki positio.
BRÄNDIKONSEPTI
Brändikonsepti viimeisteltiin ketterässä ja osallistavassa yhteistyössä StaffPointin tiimin kanssa. Siinä kirkastettiin brändin tarina, lupaus ja yhtenäistettiin valloilleen päässeet sisällöt yhden vahvan ja erottuvan brändi-ilmeen alle.
Kirkastettu brändi lanseerattiin kampanjalla, joka jalkautti uuden ilmeen ja tarinan menestyksekkäästi läpi kohderyhmien.